Όνειρα ή εφιάλτες…?

Πότε ένα όνειρο πάυει να είναι απλώς ένα όνειρο και μετατρέπεται σε εφιάλτη? η πιο συνηθισμένη απάντηση σε αυτό είναι πώς εφιάλτης είναι το όνειρο το οποίο σε τρομάζει κτλ κτλ…

Μπορεί ένα επίμονο όνειρο να γίνει εφιάλτης στην πραγαμάτικότητα? να επηρεάσει δηλαδή την προσωπική μας ζωή με βάση την συχνότητα του?

Πρόσφατα διάβασα πώς τα όνειρα προέρχονται από το ασυνείδητο και θέλουν να μας περάσουν ένα μήνυμα. Όσο πιο επίμονα βλέπουμε ένα όνειρο τόσο πιο έντονα μας προειδοποιεί το ασυνείδητο να καταλάβουμε ότι κάτι συμβαίνει στον εσωτερικό μας κόσμο. Σύμφωνα με τους ειδικούς το όνειρο επανέρχεται όταν εμείς αγννοούμε το μήνυμα που δίνει…

Εγώ προσωπικά προβληματίζομαι μιας και βλέπω πολύ συχνά το ίδιο όνειρο… έψαξα στον κυβεαρνοχώρο να βρώ απαντήσεις στο γιατί βλέπω το ίδιο όνειρο πάνω κάτω, με τα ίδια πρόσωπα, το ίδιο σενάριο κάθε φορά και σχεδόν το ίδιο τέλος, μάταια όμως…

Βλέπω συγκεκριμένα το ίδιο όνειρο κάθε 2 βδομάδες… διαταραχές ασυνείδητου ή ένα μήνυμα που επαναλαμβάνεται κι εγώ παλά το αγνοώ?

Αν κάποιος από εσας γνωρίζει κάτι σχετικό με την ψυχανάλυση ονειρων και τα σχετικά (σε καμιά περίπτωση δεν εννοώ τον ΓΕΛΟΙΟ Ονειροκρίτη) ας με βοηθήσει. Νομίζω πώς αν ξαναδώ το ίδιο όνειρο πρέπει πραγματικά να το ψάξω… διότι εν τέλει ένα επίμονο όνειρο μπορεί να γίνει πολύ γρήγορα ένας εφιάλτης, συγκεκριμένα ένας επαναλαμβανόμενος εφιάλτης!

 

4 thoughts on “Όνειρα ή εφιάλτες…?

  1. Ελενάκι μου δεν ξέρω πολλά από ψυχολογία και όνειρα αλλά αυτα που γράφεις είναι σωστά. Τα όνειρα εκφράζουν το υποσυνείδητο. Αν κάτι σε απασχολεί πολύ ειναι πολυ πιθανό να το δεις στο όνειρό σου. Βλέπουμε επιθυμίες ή φοβους που συχνάδεν αντιλαμβανόμαστε ότι έχουμε. Μπορεί για παράδειγμα να μη σου έχει περάσει απ το μυαλό ο φόβος της μονάξιας αλλααν βλέπεις συχνά στο όνειρο σου οτι μένεις μόνος αυτό σημαίνει ότι υποσυνείδητα φοβάσαι πολύ πως ίσως αυτό σου συμβεί. Προσπάθησε να ερμηνεύσεις το όνειρο, να καταλάβεις τι θέλει να σου πει και ίσως ανακαλύψεις κάτι καινούριο για τον εαυτό σου. Τα πράγματα βέβαια είναι πιο πολύπλοκα αλλα δεν έχω παραπάνω γνώσεις για να τα εξηγήσω. Ο Φρόυντ είχε ασχοληθεί πολύ με την ψυχολογική ερμηνεία των ονείρων. Αν το πρόβλημα συνεχιστεί μπορείς να ανατρέξεις σε κάποιο σχετικό βιβλίο του. Πάντως δε νομίζω ότι είναι κάτι σημαντικό. Όνειρο είναι!!!!

  2. Όντως νομίζω ότι έχω πιάσει το μήνυμα από το όνειρο-εφιάλτη μου. Έχω μια βδομάδα τώρα που δεν το έχω δει και νιώθω πολύ καλά. Όνειρο ήταν και πέρασε!

  3. Και εγω βλεπω που συχνα ενα ονειρο αλλα δεν νομιζω να θελει να μου περασει μυνιματα =/..ετσι και αλλιως ενα απλο ονειρο ειναι …οποτε δεν πιστευω πως εχει συμασια..εγω παντως πιστευω πως οταν το σκεφτομαστε μονιμος για αυτο γινετε τι να πεις..

Σχολιάστε

