Απογοήτευση..

Γιατι κάποιος που αγαπάμε μας απογοητεύει? Και να πεις ότι ειναι η πρώτη φορά που το κάνει λες εντάξει θα δώσω μια δεύτερη ευκαιρία… αλλά όταν είναι η χιλιοστή φορά σκέφτεσαι ότι πια δεν αξίζει τον κόπο να προσπαθώ μόνος!

Ίσως πάλι ακριβώς επειδή κάποιος μας έχει φερθεί άσχημα μια φορά να νομίζει αφού το έκανε την πρώτη φορά κι ήταν όλα εντάξει ότι μπορεί άνετα να το κάνει ξανά και ξανά! Τι να πώ ? Εμείς οι άνρθωποι δεν βάζουμε μυαλό εύκολα κι ούτε κι εγώ αφού συνεχίζω να δίνω ευκαιρίες σε έναν άνθρωπο που δεν αξίζει…

Περνάς καλά στην αρχή κι όταν μετά έρθουν τα σοβαρά πράγματα του τύπου «Θελω αυτό» ή «με ενοχλεί αυτο» που πρέπει αμφότεροι να τα εφαρμόσουν αρχζίζουν τα μα μου σου ξου του μανταλάκια, που λέει κι λαος. Όμως δεν είναι παράλογο ενώ σου λέει κάτι και το κάνεις όταν ζητάς κι εσύ κάτι να σε γράφει?

Προσωπικά το θεωρώ έλλειψη σεβασμού καθώς βρίσκει εφαρμογή το ρητό που λέει «τα δικά σου δικα μου και τα δικά μου πάλι δικά μου». Κι όχι μόνο έλλειψη σεβασμού αλλά και απληστία και αχαρηστία διότι από την στιγμή που κάποιος στα δίνει όλα υποτίθεται ότι δινείς κι εσύ ότι έχεις… Κάνεις υποχωρήσεις όταν πρέπει και κυρίως συζητάς με τον άλλο προσπαθώντας να βρεις μια λύση..

Βέβαια διαλλακτικοί δεν είναι όλοι.. Δυστυχώς! όμως αυτό είναι το σωστό γιατι απ’την στιγμή που κάνεις ένα λάθος πρέπει να το συζητάς και να το διορθώνεις… όχι μόνο να απαιτείς κι όχι μόνο να ζητάς τα ρέστα για πράγματα που δεν σου αρέσουν γιατί όταν ζητήσουμε κι εμείς μια εξήγηση τσαντιζεσαι και δεν απαντας!

Συμπερασματικά, αν κάποιος σου δείχνει αδιαφορία και περιφρόνηση, με το να σε γράφει ή να κάνει πώς δεν υπάρχεις ή απλά να μην λέει ότι είναι μαζί σου έιτε γιατί ντρεπεται είτε γιατί θέλει να το παίζει γόης, δεν έχει καμία αξία πλεόν στη ζωή ΜΟΥ !  Θα παραμείνει στο περιθώριο γιατί έτσι το διάλεξε…Ο ι σχέσεις θέλουν δύο κι εγώ κουράστηκα να είμαι μόνη!

Σχολιάστε

