Eυτυχία

Νιώθω ευτυχισμένη κατά καιρούς … κι έχω να σας εκμυστηρευτώ ότι αυτό το καλοκαίρι ήταν από τα ευτυχέστερα της ζωής μου!

Ελπίζω να ήταν και το δικό σας κάπως έτσι. Δεν είναι μόνο ο έρωτας με ένα πρόσωπο που μας κάνει να πετάμε στα ουράνια!

Εγώ φέτος κατάλαβα ότι μια φορά θα ζήσουμε, γιατί ναι κάποιοι νομίζουν ότι θα ζήσουν και δεύτερη φορα! Κάνουν λάθος!

Ειν’ η ευτυχία  αυτό που περιμένουμε να ‘ρθει?

Εγώ πάντως τ ην βρήκα εκεί που δεν την περίμενα… 🙂

Νιώθω απόλυτα όσους λένε ότι είναι ερωτευμένοι με την ζωή!

Και δεν έχω του κόσμου τα λεφτά-γιατί δεν είναι αυτό που μετράει- ΕΧΩ όμως κόσμο που με αγαπάει και τους αγαπώ κι εγώ!

Ευτυχία λοιπόν είναι να αγαπάς και να αγαπιέσαι!

Και για έναν περίεργο λόγο όλα βαίνουν καλώς από τότε που νιώθω έτσι όλα μου πάνε καλά…Δόξα τω Θεω!

4 thoughts on “Eυτυχία

  1. Eleni mou dn ksereis poso xairomai gia sena!! Einai kai pou se katalavainw apoluta gt k egw pernaw mia polu eutuxismeni fasi!!!! To kalokairi itan ontws uperoxo k euxomai o xeimwnas pou erxetai na einai kai autos polu kalos!! Poso spoudaio auto p grafeis «Ευτυχία λοιπόν είναι να αγαπάς και να αγαπιέσαι!». Ligi anthrwpoi to antilamvanontai alla pragmatika, otan exoume auto ti allo mporei na theloume?? Mou ftiakses ti mera koukla m me ti thetiki energeia pou vgazoun ta logia sou!

    «Ma egw tin eida tin eutuxia, itan sta matia sou mia eutheia, ki emeis trexame epanw, eutuxia einai otan se ftanw!!!»

    Ksereis fusika ki esu oti auti i periodos den tha kratisei gia panta, kapoia anapodia tha erthei kai tha spasei to monimo xamogelo. Gia auto loipon ofeiloume na apolausoume autes tis eutuxismenes stigmes sto epakro!!

    Polla filia!!! Na sai kala!!

  2. Συμφωνω απόλυτα κουκλιτσα μου με όλα όσα λες. Το χαμόγελο ναι δεν κρατάει για πάντα αλλά αναγνωρίζω ακόμη κι όταν ερχονται δύσκολες στιγμές ότι πραγματικά είμαι ευτυχισμένη παρόλες τις αναποδιές! we only gonna live once… μνην το ξεχνάς αυτό!

Σχολιάστε

