Θα ‘θελα να ‘σουνα εδώ…

 Θέλω να σου στείλω μια λευκή κόλλα χαρτί
γιατί είσαι ο/η μόνος /η που μπορεί τη σιωπή μου να διαβάζει
Ναι αγάπη μου ο μονος που με νιώθει, με κατανοεί  , με καταλαβαίνει από μια ματιά χωρίς ανούσιες και περιττές λέξεις.
Άραγε αυτό να σημαίνει το να βρείς το άλλο σου μισό?
Ή μήπως είναι απλά η συνήθεια που σ’έφερε εδώ..
Τη σιωπή μου αν στ’αλήθεια την διαβάσεις θα δεις πως για μένα υπήρχες πάντα εκεί..
 Ήσουν παράθυρο που άντεξε στου αέρα την οργή
μα λύγισες στ’ αρώματα του Μάη
Και δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται στα δύσκολα να είσαι βράχος και στα καλά απλά να υποχωρείς? Δεν σε κατηγορώ καρδιά μου γιατί το ξέρω πώς τ’αρώματα του Μάη έχουν θέλγητρο κι απ’την αγάπη σου πιο δυνατό.. 
Μια γεύση τρικυμίας στα χείλια σου να υφαίνεις
δυο χείλια που αργήσανε πολύ να ξεδιψάσουν
Κι εγώ καΐκι που ερωτεύτηκε μαζί σου να πνιγεί
απόψε ταξιδεύω στα νερά σου
Κι ας έζησα φουρτούνες πλάι σου εγώ σε συγχωρώ.. ένα φιλί σου και μια ματιά μου αρκούν  για να ξεχάσω κάθε εφιάλτη που έμοιαζε τόσο αληθινός..
 
Θα ‘θελα να ‘σουνα εδώ σαν προσευχή σαν φονικό
να σε δικάζω και να σε παρηγορώ
Φάσκω κι αντιφάσκω κάθε φορά που ετυμηγορώ για σένα και προσπαθώ την λύση στο γρίφο αυτό να βρώ.. Μια σε σταυρώνω και μια μοιρολογώ..
        
Θα ‘θελα να ‘σουν μυστικό στην ενοχή σου να κρυφτώ
 να σου ξεφύγω και μπροστά μου να σε βρω
 Κάποιες φορές συλλογίζομαι αν  θα μπορούσα να σ’απαρνηθώ αλλά με μιας εμφανίζεσαι και πάλι.. σαν όνειρο απατηλό..
 
Ξεχείλισα απ’ όσα έχω μοιραστεί
κι ένιωσα λειψός μ’ όσα έχω κρατήσει
με ψάχνει ό,τι έχασα κι εγώ στριφογυρνώ
χαμένος μέσα σ’ ό,τι έχω κερδίσει
Κερδισμένος ή χαμένος δεν έχει σημασία τώρα πια.. κι αν τα ‘δωσα όλα και δεν πήρα τίποτα..κι αν έδωσα το τίποτα και πήρα τα όλα.. δεν ξέρω ποιο το πόρισμα αλλά ακόμα μπορώ να ονειρευτώ..
 
 
Θα ‘θελα να ‘σουνα εδώ…
Κάθ ε φορά που πέφτει το σκοτάδι κι απλά φοβάμαι..
Κάθε φορά που απλά νιώθω μοναξιά
Κάθε φορά που νιώθω πώς μου λείπεις και δεν μπορώ ούτε καν να σ’το ξεστομίσω
Κάθε φορά που σκέφτομαι πώς υπάρχεις..
Κάθε φορά που σκέφτομαι πόσες φορές έκλαψα για σένα..
Κάθε φορά που νιώθω ανυπέρβλητο θυμό..
Σχολιάστε

