Πριγκιπέσσα..

Άλλα θέλω κι άλλα κάνω πώς να σου το πώ

έλεγα περνούν τα χρόνια θα συμμορφοθώ

Μα είναι δώρο άδωρο να αλλάξεις χαρακτήρα

τζάμπα κρατάς λογαριασμό τζάμπα σωστός με το στανιό

 

Έξω φυσάει ο άέρας όμως μέσα μου

μέσα σ’αυτό το σπίτι πριγκιπέσσα μου

το φως σου και το δως χορέυουν γύρω  μας

απίστευτος ο κόσμος κι ο χαρακτήρας μας

 

Άλλα θέλω κι άλλα κάνω κι έφτασα ως εδώ

λάθη στραβά και πάθη μ’έβγαλαν σωστό

Ξημερώματα στο δρόμο ρίχνω πετονιά

πιάνω τον ευατό μου χάνω το μυαλό μου

4 thoughts on “Πριγκιπέσσα..

  1. Αν δεν κάνω λάθος ναι και οι στίχοι είναι δι κοί του@ Σόρρυ που άργησα τόσο να απαντήσω αλλά εχω πολύ λίγο χρόνο για το ίντερνετ τώρα το καλοκαίρι…!!!

Σχολιάστε

