Η δική μου θεωρία!

 Με αφορμή τα σχόλια του επισκέπτη Γιώργου γράφω την άποψή μόυ για την  ζωή, με άλλα λόγια το πώς την βλέπω.

 Ένας θεολόγος στο σχολείο μας είπε ότι η ζωή είναι δωρέα του θεού στον άνθρωπο. Εγώ διαφωνώ καθέτως και λέω εκνευρισμένη ότι δεν έχω ακούσει μεγαλύτερη μπούρδα!

Δεν πιστεύω ότι γεννιόμαστε με προπατορικό αμάρτημα και όλα όσα υποστηρίζουν κάποιοι θρησκόληπτοι!

Πιστεύω φίλε Γιώργο ,

ότι η ζωή είναι κάτι το μοναδικό κι ανεπανάληπτο. Σαν ένα ποτάμι που  έχει μόνο μια κατεύθυνση.Οφείλουμε να χαιρόμαστε την κάθε στιγμή προνοώντας πάντα για το αύριο και για τους γύρω μας.

Π.χ. Κάποιος που σέβεται την οικογένειά του και την αγαπάει θα προνοήσει γι’αυτήν και δεν θα φύγει χωρίς να τους παρέχει ένα σίγουρο «Αύριο».

Ακόμη μετά τα όσα συέβησαν με την Αμαλία είδα την ζωή με άλλο μάτι , ίσως ωρίμασα.Όπως και να ΄χει απαγόρευσα στον εαυτό μου τις εξείς φράσεις:

  • Γιατί σ’ εμένα?
  • Δεν αντέχω άλλο

Αν εμείς που έχουμε την υγιεία μας δυσανασχετούμε τι περιμένουμε? Να μας δώσουν θάρρος καρκινοπαθείς ή μήπως άνθρωποι καταφρονεμένοι και ταλαιπωρημένοι?

Κι όμως πολλές φορές τέτοιοι άνθρωποι, που περνούν τον δικό τους γολγοθά , δίνουν θάρρος στους υπόλοιπους αντι να εισπράττουν από αυτούς.

Η ζωή είναι όμορφη, είναι μια Άνοιξη.

Αν εγώ που έχω έναν απλό πονόδοντο κλαίω σαν μικρό παιδί τότε το μικρό παιδί που έχει καρκίνο τι πρέπει να μου πεί?

Αχαριστία δεν είναι?

Γι ‘ αυτό λοιπόν πάντα σε μια δύσκολη κατάσταση προσπαθώ να σφίξω τα δόντια και να δω τι μπορώ να κάνω για να αλλάξουν τα πράγματα..Επειδή τις περισσότερες φορές το ναμεμψιμοιρεί κάποιος και να αναρωτιέται γιατί σ’ αυτόν και όχι σε κάποιον άλλο δεν φέρνει αποτέλεσμα.

Αισιοδοξία λοιπόν πάνω από όλα και χαμόγελο!

 

Σχολιάστε

