ΠΥΞ ΛΑΞ: TO ΠΙΟ »ΔΥΝΑΤΟ» ΤΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Ένας φίλος(αόρατος) λέει ότι οι Πυξ Λαξ είναι μόνο για τους έφηβους ερωτευμένους που δεν ξέρουν από μουσική… Δεν διαφωνώ όταν λέει ότι τα τραγούδια τους είναι απλά αλλά κατά την ταπεινή μου γνώμη το συγκεκριμένο είναι το πιο ωραίο τους κομμάτι…κι ας μην παραδέχεται ότι είναι έντεχνοι αλλά μόνο τους αποκαλεί pop(από το Popular).

To κομμάτι αυτό το άκουγα και μου άρεσε τόσο που με έσπρωξε να ξεκινήσω μαθήματα κιθάρας… ήταν ο λόγος για να βρώ αυτό που πραγματικά αγαπάω…

 Οι στίχοι του είναι κατανοητοί σε όσους θέλουν να τους καταλάβουν και νιώθουν περισσότερο απ’ όσο σκέφτονται!

Μην χάσετε την ιστορία που περιγράφει ο Φίλιππος Πλιάτσικας στην αρχή του κομματιού..

Απολαύστε το!

6 thoughts on “ΠΥΞ ΛΑΞ: TO ΠΙΟ »ΔΥΝΑΤΟ» ΤΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

  1. Υπέροχο κομμάτι! Σίγουρα ένα απ’ τα καλύτερα τους! Ε όχι και ποπ οι Πυξ Λαξ! Δεν ξέρω… Ισως το λέω επειδή είμαι μια ερωτευμένη έφηβη που δεν ξέρει και πολλά από μουσική, αλλά εμένα αυτό το κομμάτι μου αρέσει πολύ! Το έχω αγαπήσει! Και δεν το θεωρω ποπ.

    Υπάρχουν κομμάτια απο φως στη σιωπή! Ναι υπάρχουν! Όχι βέβαια σε όλες τις «σιωπές». Εξαρτάται από το αν και με ποιον τη μοιράζεσαι…

  2. Εγώ απλώς είπα τι λέει αυτός ο φίλος μου που παραμένει αόρατος… δεν ενστερνίζομαι όλα όσα λέει.
    Κι εμένα μου αρέσει πολύ το κομμάτι γιατί είμαι ερωτευμένη με την μουσική τα τελευταία δύο χρόνια…Το να δεις κομμάτια από φώς στη σιωπή είναι μεγάλο χάρισμα γιατί σημαίνει πώς ακόμη είσαι ζωντανός και πάνω απ’όλα άνθρωπος!

    Υπάρχουν κομμάτια απο φως στη σιωπή! Ναι υπάρχουν! Όχι βέβαια σε όλες τις “σιωπές”. Εξαρτάται από το αν και με ποιον τη μοιράζεσαι…

    Πολλές φορές νομίζουμε ότι μοιραζόμαστε κάτι με κάποιον αλλά η αλήθεια είναι ότι μόνοι ερχόμαστε και μόνοι φεύγουμε… οι στιγμές μας είναι που μετράνε…

    »Το ξέρω πώς δεν το διάλεξα αν έπρεπε την σκέψη μου να ορίζεις».. το αφιερώνω σε αυτό τον αόρατο φίλο μου εσύ που το αφιερώνεις???

  3. Ναι σωστά ξέχασα !!!Για να μετατραπεί το Blog μου σε chat room πρέπει να μπαίνουν να το βλέπουν και κάποιοι χριστιανοί, μωαμεθανοί κοκ!!! 😛

  4. Δεν νόμιζω πως μόνοι έρχομαστε και μόνοι φεύγουμε. Ή μάλλον δεν θέλω να το πιστέψω… Αισθάνομαι πως έχω μοιραστεί ανεκτήμητες στιγμές, λόγια και σιωπές. Αίσθανομαι πως δεν είμαι μόνη. Είμαι; Ελπίχω όχι. Δεν μου αρέσει η μοναξιά…

Σχολιάστε

