Ας μάθουμε τον εαυτό μας..!!!

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Το γεγονός ότι  είμαι υγιής !!!

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Οι αγριοφωνάρες της μαμάς  : »Πάλι άργησες για το σχολείο!!!»

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Αχ !!! Δεν θυμάμαι όλα μέρα κάθε μέρα γελάω!!!

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

Η δυναμικότητα μου!

5. Το βασικό ελάττωμά σας;

Η αφέλεια μου!!!!

6. Σε ποια λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επιείκεια;

Σε όλα. Λάθη= άνθρωπος

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσθε περισσότερο;

Με τον Ερνέστο Γκεβάρα (che)

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Κάποιος που μου δίδαξε πολλά!!!

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;

το ταξίδι μου στην Αγία Μαρίνα για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 2004

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Όλοι όσοι γράφουν μέσα απ’την καρδιά τους.

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άνδρα;
Την ικανότητα του να συζητάει και να με πείθει ακόμη κι αν διαφωνώ κάθετα.

12. … και σε μια γυναίκα;
Το ίδιο!

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Eίναι άγνωστος ακόμη!

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε, κάνοντας ντους;
Ποιο να πρωτοθυμηθώ???

15. Το βιβλίο, που σας σημάδεψε;
…Ερνέστο Γκεβάρα 

16.Ποια ταινία σας σημάδεψε;
καμιά ακόμη!

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
ο εαυτός μου!

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
μπλέ μπλέ μπλέ μπλέ

19. Ποια θεωρείτε ως μεγαλύτερη επιτυχία σας;
που καταφερα να γίνω καλύτερος άνθρωπος απ’ότι ήμουν και  που συνεχίζω να προσπαθώ!!!

20. Ποιο είναι το αγαπημένο σας ποτό;

Η coca cola που πάει με όλα!!

(που λέει κι ένας φίλος)

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για το χαμένο χρόνο.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Τους βρώμικους ανθρώπους.

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να παίζω την κιθάρα μου !!

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να χάσω αυτούς που αγαπώ για πάντα!

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Σε πολλές!!! Θα το πάρουμε από τα παιδικά μου χρόνια ή από την προσχολική ηλικία γιατρέ;;

26. Ποιο είναι το μόττο σας;
carpe diem

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Αγκαλιά με τον ανθρωπό μου!!! Αν τον βρώ ποτέ!!!

28. Εάν συναντούσατε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Τι να κάνω για να μην χασω τους ανθρώπους που αγαπάω!

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσθε αυτό τον καιρό;
Αχ πάλι δύσκολες ερωτήσεις!!!

Το απόλυτο αυτό ερωτηματολόγιο το δανείστηκα από το blog agadir.wordpress.com!!! Eυχαρίστω!

5 thoughts on “Ας μάθουμε τον εαυτό μας..!!!

  1. Αγαπητή μου, συμφωνώ μαζί σου σε πολλές από τις απαντήσεις σου, ειδικά σ’ αυτές που είναι σε προσωπικό επίπεδο. Συνέχισε την καλή δουλειά και συνεπώς το ψάξιμο! Είναι καλό να ψάχνεται κανείς και να ανακαλύπτει καινούρια πράγματα και κυρίως τον εαυτό του!

    Φιλιά!!!!! xxxxx

  2. Σε προσωπικό επίπεδο ε??? Σου άρεσαν καλύτερα???? Δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσω να ψάχνομαι σε καμιά περίπτωση.. τώρα το έχω ανάγκη περισσότερο από ποτέ. Ευχαριστώ για το σχόλιο!!!

  3. Μπράβο! Το να αναζητούμε την προσωπικότητα μας είναι το καλύτερο δώρο που θα μπορούσαμε να κάνουμε στον εαυτό μας και στους γύρο μας. Ελπίζω να απεχθάνεσαι τους βρώπικους ανθρώπους εσωτερικά και οχι μόνο εξωτερικά! Go on!

Σχολιάστε

